Gå til innhold

Positiv test, men blør endel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg ikke er gravid likevel.

Trodde mensen kom søndag 12. okt, men det var ikke så mye som kom, mest brunt.

Har ingen graviditetstegn. Testet tirsd 14 okt, positiv test :)

Testet igjen lørdag 18. okt, positiv igjen, men blør endel og har fortsatt ingen graviditetstegn.

Har en på to år fra før, og da blødde jeg ikke og hadde masse graviditetstegn.

Jeg tro at jeg har mistet veldig tidlig, og hvis jeg ikke hadde testet, så hadde jeg trodd at dette er en vanlig menstruasjon, hva tror dere?

Må jeg gå til lege, eller er det bare å prøve å bli gravid på nytt?

Har ikke vondt. Siden jeg ikke har noen graviditetstegn, så er jeg ikke trist, det går bra med meg :)

Er det dette som kalles ma?

Mangen spørsmål dette, håper det er noen som kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid for et par år siden og hadde da få graviditetstegn (kun litt kvalme i noen dager) men hcg nivået steg og steg for hver uke. I uke 6 begynte jeg å småblø og dette vedvarte i over en uke. Ble sendt på 2 UL med et par dagers mellomrom og det hele endte med en utskraping pga blæremola.

(les mer om blæremola her: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1346

dersom du ikke vet hva det er)

Blæremola er ikke vanlig, men det kan jo hende du har det samme som jeg hadde...? Håper det ikke er det da, jeg måtte vente i minimum ett år før jeg kunne prøve på nytt igjen, og er nå gravid i uke ni med masse graviditetstegn og håper at det går bra denne gangen!

Dersom du fortsetter å blø så bør du ta kontakt med lege siden du faktisk har testet positiv på test, det kan sikkert være mange ting som gjør at du blør, og det er greit å sjekke det ut.

Håper ikke jeg skremte deg nå, ønsker det går bra med deg og spiren! :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Håper det ikke er det da! Jeg tror jeg kontakter lege, hvis jeg fortsatt blør i slutten av uken (håper virkelig ikke jeg må vente i ett år for å bli gravid igjen..)

Jeg tror vel egentlig ikke at jeg er gravid, så jeg håper egentlig bare på at blødningene stopper nå, sånn at vi kan prøve på nytt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...