blond Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 De fleste jeg kjenner har kjæreste og er gjerne samboere/gift noe jeg ser sliter på enkelte av mine single venner. Det kan sikkert være belastende å være eneste uten kjæreste i et miljø der de fleste ikke er det, spesielt om man ikke har barn og ønsker det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Nei flertallet og vel så det har kjæreste/mann. Etterhvert som vi blir eldre slår vi oss ned og får barn. Slik er det blandt de fleste av mine venner.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 har ingen single venner for øyeblikket, faktisk....)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, alle er opptatt..
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Siste singlevenninna mi røyk på en smell tidlig på året i år, så nå har jeg ingen som er ledige må markedet gitt Samboer'n kjenner et par ungkarer, men de er så håpløse at det er en grunn til at de er alene....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Ingen single venninner, men vi/samboern har noen, i allefall 1 singel kompis. Han var faktisk på besøk hos oss akkurat nå, nettop kjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå