mosmo Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 hei jeg har velgt mellomnavn, som er kirstine så trenger forslag til jentenavn som passer sammen med kirstine håper på mange svar
frua Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hei Kristine er et nydelig navn. Ettersom det har tre stavelser, foreslår jeg et kort fornavn. F.eks: Oda Kristine Ane Kristine Ella Kristine Nora Kristine Mille Kristine Ida Kristine
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hei... Kirstine? Eller Kristine? Begge er veldig fine. Kristine har vi tenkt på selv også, men ender nok opp på Sunniva Elise, eller Sunniva Helene. Sammen med Kristine hadde vi: May Kristine Synne Kristine Silje Kristine Siv Kristine Thea Kristine Ellers passer jo feks Gunn Kristine Anne Kristine Sarah Kristine Anna Kristine Mari Kristine
mosmo Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 hei tusen takk for alle forslagene det er kirstine, er ett familie navn så vil fortsette tradisjonen
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har forelsket meg helt i Iben.. Iben kirstine?? ;-) Får jeg en datter skal hun hete Iben, har satt ned foten hjemme her også.. mannen hadde invendiger.. men har gått med på det nå.. Må bare finne et mellomnavn.. noen forslag? Synes Iben Sofie er nydelig..
birrisj05.02.09 Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Nora Kristine Vilja Kristine Sarah Kristine Hannah Kristine Sanna Kristine Elise Kristine Oda Kristine Tina Kristine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå