Gå til innhold

Uke 12!!! Flere?

Jippi!! Gullspire i magen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det er lenge siden jeg misunte stooort de som var i uke 8-9 osv... Nå sitter jeg her og har begynt på min 12. svangerskapsuke, og lurer på hvor i all verden disse ukene har blitt av! Flere som føler det sli? Er noe i det de sier om at en liksom ikke helt rekker å tenke på dager og uker når man har en liten fra før:-) Fortsetter det sånn, blir det bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

det e godt å se at du jubler. Jeg har desverre ikke hatt det sånn:( jeg synes at tiden er laaang, men det har mye med at jeg kaster opp og der i dårlig form hele tiden! Gleder meg til det gir seg:)

Skrevet

Åååå! Gleder meg til jeg kommer så langt... Er såååå lenge til... Er bare 4+1 :(

Skrevet

Gleder meg også... er 4+6 idag og synes tiden snegler seg avgårde :)

Skrevet

Er 11+2 i dag, så da er jeg vel inne i tolvte uke. Deilig å ha kommet så "langt". Gleder meg til å ikke være kvalm i det hele tatt lenger...

Skrevet

JA!! kjenner også den følelsen kjempe godt.

Ikke lenge siden jeg tenkte med misunnelse på de som skrev uke 10-12, så plutselig kom det og er nå i dag 11 uker og begynner på uke 12..

1 uke til på 1 trimester så flyttes det til 2.. JIPPI!!

Skal til UL på fredag og legen torsdag så denne uka kommer nok og til å gå fort, selv om jeg gru/gleder meg til UL.

mvh

Skrevet

Jeg har endelig begynt min 12. svangerskapsuke i dag. Synes også det har gått sakte og jeg har vært mye urolig. Bøygen min kommer på onsdag for da skal jeg inn til ultralyd på riksen. Hvis alt er bra da, kan jeg puste lettet ut. Det er veldig mye spennende som skjer i 1. trimester, men jeg var ikke forberedt på å bli så engstelig for å miste som jeg er. Gleder meg veldig til 2. trimester hvor vi kan senke skuldrene og kose oss med livet i magen.

Skrevet

Er 11-2. Skal på UL i morgen, får håpe termin-dato stemmer sånn ca. Hørt om mange som har blitt satt tilbake. Men det var når de var på UL i uke 18. Får bare håpe at alt står greit til der inne.

Skrevet

Samme her :) Var på første kontroll i uke 8. Så var jeg innom KK i bergen å fikk se lille på UL en uke etter, uke 9. På torsdag, om tre dager hopper jeg over i uke 12, synes tiden flyr :) Håper den fortsetter slik. Ser frem til ordinær UL i desember og at magen kommer.

Tenker på at nurket var litt over 2cm i uke 9, og nå er den blitt så mye større! Helt utrolig!

Skrevet

Skulle nesten vært en obligatorisk UL i uke 10-12 også vet dere, for at ikke så mange skal gå rundt å engste seg sånn... Jeg gjorde ikke det med nr1, men nå har jeg også vært litt tullete. Var på UL i uke 9 og så da småen turne og hadde det helt topp!! DA senket jeg skuldrene... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...