Gå til innhold

plusstegnet kom seint..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg tok ein test i dag og meinte eg kunne ane ein skygge strek som plusstegn, men kl var 6 om morningen og 2 unget var våken så fekk ikkje undersøkt før 3 timer var gått og da var jo selvfølgelig det eit klart pluss tegn! Sakl teste igjen i morgen, men gjett om eg er spent nå da dere! Er det vanlig at testen blir falskt positiv etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så spennende. :) håper du får positivt i morgen og. og det tror eg nok du gjør :) har lest at det ytterst skjeldent er falskt positiv, men kan skje om den har ligget for lenge da, men tror ikke d siden du såg en skygge strek ......

Spent på dine vegne,så må skrive her i morgen tidli :)

Skrevet

Jeg har lest at en test ikke skal vise positiv om det ikke stemmer, men at den faktisk kan vise negativ selv om det er positiv. Det er veldig ulikt hvordan HcGen stiger hoss kvinner, men testen skal ikke vise + om urinen ikke inneholder HcG... Har jeg lest da :)

Lykke til i morgen!

Skrevet

takk skal dere ha! skriver inn i morgen tidlig og sier korleis det har gått:)

Skrevet

er selv spent på det,blør som om jeg har mensen ,har blødd i flere dager,tok test i morrest ,men viste ingenting etter et par min,så tilfeldigvis på den mange timer senere(på kvelden) og da viste den positiv,skal egentlig ikke ha mens før om ei uke,sukk,tror i mitt tilfelle at jeg har sa igjen,men vet jo ikke før senere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...