gifteklar gravid og kvalm Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 min mormor fyller 70 snart. vil gjerne gi henne noe fint. men hva? hun er en litt sånn "stille og snill bestemor type" ikke av den sorte som er full fart som om de var 30 liksom... hehe... for en inndeling av besteforeldre.... vil gjerne gi noe hun har som minne fra oss på 70 års dagen sin... Vet dere om noen fine armbånd eller smykke o.l. som kanskje kan passe?
trillemamma Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Ikke armbånd eller smykke, men min erfaring er at folk i den alderen har mer enn nok av alt, så man må gi personlige gaver. Bilder av barnebarn og oldebarn faller som regel i smak i min familie. Gjerne fotografbilder.
Gjest irismor Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hva med en digitalramme som rulerer bildene. Så kan dere legge inn bilder av dere og henne.
*gruffalo* Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Da mormor vår ble 70 ga vi henne en tur til oslo. Døtre og barnebarn reiste sammen med henne, det satte hun veldig stor pris på! Hun er liksom ikke sånn som reiser så mye... Så da hun ble 75 ga vi henne tur til Bergen, sammen med alle mann da også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå