Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er kommet hjem, dukene er fjernet fra bordene, stearinlysene likeså og hele stua er full av barn og lego overalt. Akkurat slik det pleier å være, men det var jammen meg godt med en pause fra barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er alltid godt med en velfortjent pause, men det er jaggu godt å få de hjem igjen også...hehe:))

Skrevet

Alltid herlig med en pause fra barna! Men hvorfor tar dere bort stearinlys og duker når de kommer? Vi har hatt begge deler hele veien, vi. Vesla var ikke året engang da hun kom til oss.

Stearinlys har vi feks på peisen eller litt høyre når de er små, men nå står de på bordet. Du har ganske store barn, har du ikke? En i bhg og en på skole?

At det er lego over alt kjenner jeg dog til ;))))

Skrevet

Store og vimsete barn har jeg. Jeg liker ikke at duken blir krøllete og delvis detter ned på gulvet for så å bli snublet i et par minutter senere, så det er like greit å ta den bort. Det hender at vi har levende lys på peisen mens guttene er våkne, men det er så mye lyd når de er våkne og jeg liker å ha det rolig når jeg koser meg meg stearinlys og de andre voksen-tingene.

Kanskje det er på tide å gi de duk-trening, hehe?

Skrevet

Ja. kanskje det! :))) Det er jo lurt å lære dem å passe på slike ting, så blir det enklere å være hos andre. Det skal egentlig ganske lite til før de tar hensyn til slike ting.

Hender det skjer uhell her også, forresten. Men stort sett går det greit. Og de liker når det er mørkt ute og stearinlys i stua og på kjøkkenet. Tror de synes det er koselig de også. :)))

Skrevet

Kanskje det kan få de til å roe mer ned, det hadde vært noe!

Skrevet

Hehe.. hos oss er ikke akkurat tempoet noe mindre fordi vi har duk på, da :))) Men det går jo an til å ha løpere på bordet, eller duker som ikke henger ned. Vi har som regel alltid løpere.

Må innrømme at jeg er et duk-menneske som synes det er litt stusselig uten :))

Skrevet

Nå tenkte jeg mest på dempet belysning og stearinlysene, da, hehe...

Skrevet

Ahh.. hehe jo kanskje det vil roe dem. At de blir i det romantiske hjørnet! :))

Skrevet

Det er godt når de reiser, men også godt når de kommer hjem igjen =)

Jeg har heller ikke duk på bordet lenger. Ser for meg hvid det står noe på den og jeg er på do eller og vasker klær. Alt hadde vel gått i gulvet..

Nå er tiden virkelig inne for stearin og telys og jeg tenner så fort barna er i seng, ofte selv om jeg er alene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...