Lyst på nr3♥ Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Når jeg fødde min første så fikk jeg noen ganske bra skrubbsår i underlivet.. ikke rifter eller revnet nei, men skrubbsår rett og slett... Dette svei nå INNI GRANSKAUEN!!!!! Holdt på å daue når jeg skulle på do og tisse... men fikk selv et tips om å dra på apotek å kjøp Medisinsk grønnsåpe og vaske underlivet forsiktig med dette en gang daglig.. og dette funket veldig fort alts!!! Og gikk over all forventning! Grønnsåpen får d til å "gro" kjappere noe d også gjorde da Så dette tipset tar jeg med meg denne gangen også, skal kjøpe på forhånd å ha med på fødeavdeling denne gangen! Og så ville jeg så klart dele dette med alle dere her inne! )))))
Gjest elissa2 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 hei:) hørtes ut som en fornuftig ting å gjøre.....dette rådet skal jeg ta med meg,vidre på apoteket:) tusen takk:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Bare ikke sitt i grønnsåpebad... Jeg fikk feber etter fødselen, og de trodde det var infeksjon, så jeg fikk beskjed om å sitte i grønnsåpebad hver dag. Det gjorde det bare verre, for det var ikke infeksjon...
Herkules Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ja jeg brukte litt med. grønnsåpe etter fødselen sist og det syns jeg var effektivt. Ble jo også anbefalt å sitte i grønnsåpebad, men hadde ikke mulighet til det så jeg bare brukte gr. såpen i dusjen. Hvordan ble du verre av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå