Gå til innhold

Et superbra tips som jeg vil dele med dere andre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Når jeg fødde min første så fikk jeg noen ganske bra skrubbsår i underlivet.. ikke rifter eller revnet nei, men skrubbsår rett og slett...

Dette svei nå INNI GRANSKAUEN!!!!! Holdt på å daue når jeg skulle på do og tisse...

men fikk selv et tips om å dra på apotek å kjøp Medisinsk grønnsåpe og vaske underlivet forsiktig med dette en gang daglig.. og dette funket veldig fort alts!!! Og gikk over all forventning!:) Grønnsåpen får d til å "gro" kjappere noe d også gjorde da :)

Så dette tipset tar jeg med meg denne gangen også, skal kjøpe på forhånd å ha med på fødeavdeling denne gangen! ;)

Og så ville jeg så klart dele dette med alle dere her inne! :))))))

Videoannonse
Annonse
Gjest elissa2
Skrevet

hei:)

hørtes ut som en fornuftig ting å gjøre.....dette rådet skal jeg ta med meg,vidre på apoteket:) tusen takk:)

Skrevet

Bare ikke sitt i grønnsåpebad... Jeg fikk feber etter fødselen, og de trodde det var infeksjon, så jeg fikk beskjed om å sitte i grønnsåpebad hver dag. Det gjorde det bare verre, for det var ikke infeksjon...

Skrevet

Ja jeg brukte litt med. grønnsåpe etter fødselen sist og det syns jeg var effektivt.

Ble jo også anbefalt å sitte i grønnsåpebad, men hadde ikke mulighet til det så jeg bare brukte gr. såpen i dusjen.

Hvordan ble du verre av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...