Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan symptomer hadde dere? Og når fikk dere positiv test i forhold til ikm?? Noen som begynte teste tidli, men som ikke fikk positiv før noen dager etter ikm??
Ella12 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Jeg har vært veldig mye kvalm og trøtt. Jeg testet noen dager før ikm og fikk negativ. Fikk ikke mensen og tok en ny test to uker etter som var positiv
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Testet positivt 2 dager før IKM. Var kvalm, sliten og hadde/har ømme pupper.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Var kvalm.. Jeg var helt sikker på at jeg var gravid. Testa positivt på torsdag (skulle hatt mensen på idag)..
babylovve Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tok test forje onsdag, samme dag jeg ventet mens. Den var positiv. Oppblåst i magen, murring i magen... Men har mye energi! Hovne bryster, humørsvingninger.... Hva med deg? testet positivt?
Amia Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg testet positivt en dag over ikm:) Hadde ingen spesielle symptomer...kun masse mensmurringer.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Er gravid med nr.3 har slutta på pillen,og "hoppet av"men fikk ikke mens,og "følte"meg gravid.Trøtt,såre pupper,kvalm ikke bare om morran,men jevnt hele dagen,hode pin,en spesiell type,husker den fra de andre graviditetene.Jeg vet ikke helt,når termin er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå