Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har akkurat funnet meg ett glass med Biola som jeg skulle nyte nå.. Så kommer det en forbannede liten flue (bananflue eller søppelflue eller hva de kalles..) og lanna mitt i biolaen.. Det frister og ta en teskje, fjerne flua og drikke videre.. Dette hadde jeg gjort før i tiden.. Men har blitt så veldig kresen de siste årene.. Hva hadde dere gjort??
roxanne Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde tatt vekk flua med en gang med en skje og drukket opp Biolaen. Noen annet hadde vært hvis den hadde ligget der lenge, da hadde jeg tømt biolaen ut.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde nok bare fjernet flua, i dette tilfellet.... kan være kresen i andre tilfeller....hehe:))
metaMORfose Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Bort med flua, og så late som ingenting! )))
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde trykket flua ned i biolaen å ledd rått!!!! Liker ikke biola =) Hadde jeg likt det hadde jeg kanskje klart å drikke den etter å ha tatt vekk flua. Er ikke helt sikker på denne.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 En liten bananflue skulle jeg klart å komme over etter å ha fjernet den Fant en gang vi var utenlands en diger kakkerlakk i salaten min - LEVENDE(!!!!!)- DET kom jeg IKKE over.... Den salaten ble sendt tilbake på kjøkkenet fortere enn svint kan jeg love.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde nok bare fjerna flua, i allefall om det var siste rest av biolaen.
Mille** Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hater insekter, så jeg hadde tømt ut biolaen og tatt et nytt glass med biola, ja, hadde bytta ut glasset også. *grøss*
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 moota: Ler så jeg rister Jeg hadde tømt ut glasset å tatt meg ett nytt..
~~DoraDora~~ Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er ikke kresen.... (i egne øyne i hvertfall...) Jeg hadde tømt ut Biolaen og funnet nytt glass og nytt innhold ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå