Gå til innhold

Forventes det tale fra forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover til en veninne. Det blir ikke noe stort bryllup, bare for nærmeste familie og venner. Samme dag skal også yngstejenta døypes, dåp og bryllup feires i lag. Bør jeg holde tale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør og bør. Det forventes muligens at du skal gjøre et eller annet. Jeg skreiv sang istedenfor tale jeg, fordi jeg er så pissredd for å snakke i forsamlinger

Skrevet

ja, det bør du. eller lage sang, men jeg synes sanger er så fryktelig harry og kjedelig. det blir bare en masse mumlig rundt bordet om man ikke har en forsanger til å ta sikkelig i. omtrent som salmesynging i kirka. grøss.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hadde du vært forloveren min - så nei, hadde du ikke fått lov til å holde tale. Men folk flest elsker jo å høre om seg selv på slike dager så de forventer en tale eller ti. I mine øyne behøver du ikke det - men spørs om det ikke blir ramaskrik fra bruden om du ikke gjør det. Alt er jo meg, meg, meg når folk gifter seg, så.

Skrevet

fnis. siklerotta, du er ikke spesielt glad i bryllup er du vel? *ler høyt*

Skrevet

Sanger er pyton om det ikke er en familie som liker å synge. Trenger jo ikke være så mye mer enn en toast, eller et dikt på rim om en vil det.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Joda, bryllup er da fint det - om det faktisk er er BRYLLUP og ikke et helhjertet og glorete forsøk på å leke Askepott med flyvende duer og et gjenskap eventyrland. Og ikke minst er bryllup der det ikke er taler full av løgn om hvor herlig lille "Victoria" har vært hele livet - men alle vet det bare er crap, mens de selvfølgelig feller en liten tåre for den glorete barbie-dukken som tror at livet er fullkomment når hun har vært prinsesse for en dag. Det er jo ekte kjærlighet det, det er jo akkurat det bryllup og ekteskap skal symbolisere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...