3 gull og ??? Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Jeg brukte denne sida litt for noen måneder siden - trodde jeg var blitt gravid uplanlagt, men så var det bare tr som gjorde ett "kjempe-hopp"... Etter det fikk vi lyst til å prøve å få barn igjen - har to fra før på 3 og 4 år. Nå har vi prøvd noen måneder (4-5 pp). Prøver å ikke tenke så mye på det og ikke stresse - og har faktisk klart det! Har hatt regelmessig mens - helt til denne pp. Hadde ikm i begynnelsen av forrige uke (senest onsdag), men har fortsatt ikke fått noen tr på besøk... Har alltid ømme bryst og endel murring før mensen - det har jeg nå også. Men alle tester er negative :-( Bruker billigtester (staver) og ser ikke antydning til strek en gang (bare kontrollstrek)... Kan det være testene som viser feil? De andre gangene jeg har vært gravid har jeg brukt CB-tester og de har vært positive ikm-dagen/like etter. Jeg våger ikke håpe - men vil jo så gjerne... Noen som har erfaring med at billigtester gir feil resultat??? Er ingen grunn til at tr skal bli forsinket nå - sist den ble det var vi inne midt oppi en vanskelig periode med sterkt følelsesmessig stress - nå har jeg det bra! Takknwmlig for svar!!!
påtjukken Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 mange som klager på billigetestene, men er strimmel har hørt negative ting om.. men eg ville tatt en CB eg.. er dei eg stoler på iallefall... håper du får positiv test.. lykke til:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Venninna mi testa negativt lenge etter IKM, og skjønte ingenting. Men hun var gravid Legen sa at Hcgen hennes bare steg litt tregere enn gjennomsnittet. Men ville holdt meg til de anbefalte testene Good Luck
3 gull og ??? Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 Tusen takk for svar! Må nok investere i ordentlige tester - hvis ikke tr dukker opp... HcG har steget rundt ikm før - men kan sikkert variere fra svangerskap til svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå