Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei:-) Jeg er i 24. uke. For 2 uker siden kjente jeg tydelige spark i magen. Mannen min kunne også kjenne dem og se den, da magen beveget seg. Men nå i det siste har det bare blitt mindre og svakere spark...og da blir jo jeg bekymra. Har jeg grunn til det?
Frøya76 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Det er som regel litt ulike dager/perioder for oss fleste Min kikker veldig på f.eks. juice så jeg tar litt av det om jeg vil få litt ekstra sparking De driver også å få lengre soveperioder omtrent nå tror jeg, så kan jo hende den har endret mønster litt siden du begynte å merke spark. Men ring jordmor/føden og forklar så tar de deg inn om de mener det er grunn til det. Og så slipper du da uansett å uroe deg når du har snakket med dem:)
birrisj05.02.09 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er 24+3, og noen dager kjenner jeg nesten ingenting.. er ikke før uke 28 man SKAL/bør kjenne hver dag.. så det er nok sikkert bare en roligere periode.. er du usikker kan du spise noe søtt og legge deg på rygg, så kommer det nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå