Gå til innhold

Alienfølelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18+4 og i natt fikk jeg ikke sove så lå med hånden på magen og kjente etter om Junior kunne kjennes fra utsiden, og i Heite Helvete! Det kunne han gitt! Jeg har jo kjent etter tidligere, men dette er første gang han har kommet "igjennom" magen. Fyttigrisen så EKKELT! Ble helt tatt på senga, bokstavelig talt ;-) Jeg har jo knapt mage, men Junior har visst vokst seg stor og sterk alikevel. Fytti altså! Er vel bare å bli vant til det, skjønner jeg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Bare å bli vant til det der ja... sjøl har jeg kjent den følelsen i tre- fire etapper allerede, og er bare i uke 26... Den krabaten finner stadig nye måter å overraske på, men går rimelig fort å venne seg til de nye bevegelsene...heldigvis... men har aldri tenkt alien da... høres spooky ut.. hehe..

Lykke til !

Skrevet

He he he....

Kjenner meg godt igjen her ja!

Helt utrolig merkelig og sprø,men morsom følelse.

Jeg er nå 26 uker og han sover nesten hele dagen.

Men våkner når jeg legger meg om kvelden...selvfølgelig....

Jeg våkner gjerne i løpet av natten av fullt sirkus inni magen.

Skrur gjerne på lyset og ligger og beundrer magen en stund.

Det er så godt å kjenne liv inni seg,men det er en helt utrolig opplevelse å se magen flytte på seg og kunne se alt man kjenner.

Gled deg til det!

Lykke til med babyen:)

Skrevet

Hehe og verre skal det bli:-) Jeg satt på legekontoret forleden dag, hadde litt tettsittende genser på meg. Da fant lillemann ut at han virkelig skulle begynne å turne..Hele magen min spratt frem og tilbake i ett kjør og jeg følte alle på venteværelset satt å stirret på alienmagen min. Hehe, det var nesten litt pinlig. Jeg er 35 uker på vei. Hører jo til inne på 3.tri, men hopper litt mellom forumene:-)

Lykke til videre, du venner deg nok til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...