Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 toåringen får frysninger når han får spaghetti i munnen... men han smakte i alle fall da... :-p trodde spaghetti var noe "alle" likte... hehe
2SmåTroll Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Det trodde jeg og, men pasta er ikke så stor slager her i huset. hender ho spiser litt makaroni nå.
Stratos med 3 barn Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Neida, min 2 åring har nettopp begynt å spise det han Men nå er det nam, nam altså og kjempe gøy å spise da
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 De spiser det, men det er ingen jubel ved bordet. Så her har vi ikke spagetti særlig ofte. Like greit siden pasta ikke er det sunneste man trøkker innpå :-)
Skravlemamman Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Mer jubel her med fisk enn spaghetti.....merkelige unger...he he...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Mi liker ikke så godt spaghetti nei.. Tror hun synes det er ekkelt å ha i munnen.. Litt bedre hvis det er f.eks Penne
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 ja det virker som han synes det er ekkelt å ha det i munnen, han spytta det ikke ut igjen, men ville ikke ha mer.. hehe... bare resten av pølsa.. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå