Gå til innhold

liker ikke "ALLE" barn spaghetti??


Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda

Anbefalte innlegg

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

toåringen får frysninger når han får spaghetti i munnen... men han smakte i alle fall da... :-p

 

trodde spaghetti var noe "alle" likte... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trodde jeg og, men pasta er ikke så stor slager her i huset. hender ho spiser litt makaroni nå.

Skrevet

Neida, min 2 åring har nettopp begynt å spise det han :) Men nå er det nam, nam altså og kjempe gøy å spise da :D

Skrevet

De spiser det, men det er ingen jubel ved bordet. Så her har vi ikke spagetti særlig ofte. Like greit siden pasta ikke er det sunneste man trøkker innpå :-)

Skrevet

Mer jubel her med fisk enn spaghetti.....merkelige unger...he he...

Skrevet

 

Mi liker ikke så godt spaghetti nei.. Tror hun synes det er ekkelt å ha i munnen.. Litt bedre hvis det er f.eks Penne

 

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

ja det virker som han synes det er ekkelt å ha det i munnen, han spytta det ikke ut igjen, men ville ikke ha mer.. hehe... bare resten av pølsa.. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...