moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Barnehagen spurte om jeg hadde noen sko som han kunne ha pga de posene var så vanskelige å reise seg og prøve å gå på. Jeg kjøpte de samme som jeg tidligere kjøpte til storesøster. Viking med gore tex. Kostet 600 kr. Det er ganske dyrt for noen sko som de kan ha 1 sesong. Noen kanskje 2 om en er heldig. Skal man behandle de før man tar de i bruk? Butikkdama sa det, men når vi kjøpte fjellsko i viking gore tex til sambo og meg i høst fikk vi beskjed om å ikke behandle de pga da ødela du det som gjorde at de var vanntett.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Tror ikke du vil angre kjøpet. Jeg har god tro på at gode varme sko er bra for både store og små. Ingenting er som å fryse på bena. Ang å behandle de først så vet jeg ikke dette.. Jeg har ikke hatt viking men andre goretex sko og har ikke behandlet de før bruk. Men har behandlet de etter en stunds bruk. Det jeg har lest og hørt flere plasser er at det er viktig at de ikke står skitne for da mister de evnen til å holde fuktighet ute og varme inne.. For skitt ødelegger skoene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå