Gå til innhold

Hvis man aborterer tidlig...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ufrivillig. Når kommer blødningen da?

Jeg skulle hatt mensen for 2 uker siden og 2 tester for hhv 1 uke og 6 dager og 1 uke og 2 dager siden sier meg at jeg ikke er gravid og at jeg har en slags abort i vente. Men når kommer denne? Kommer den raskt, eller må jeg nå vente til neste gang jeg skal ha mensen, slik at vi ikke får prøvd igjen før i november?

Jeg er helt blåst når det gjelder kunnskap om dette, så beklager hvis spørsmålet er helt teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke man kan si noe bestemt om når den kommer, eller om den kommer i det hele tatt. Men om du uansett ønsker å bli gravid er det bare å pule på, hadde vært verre om du brukte syklusavhengig prevensjon når syklus ikke er stabil. Lykke til med prøving.

Skrevet

Du kan ha en missed abortion, og da er fosteret fremdeles i livmora. Da må du ha utskrapning.Vært på UL?

Skrevet

sex kan du da ha for det. Vente trenger du ikke.

Skrevet

Jeg mente ikke akkurat at vi trengte å vente med sex. SÅ blåst er jeg ikke, altså ;) Jeg mente bare om det er mulig å prøve igjen alt neste måned, eller om jeg må til utskraping eller noe før vi er "klare" igjen.

Skrevet

Hvis ikke du har hatt noen positiv graviditetstest tror jeg ikke du er/ har vært gravid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...