Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Altså ufrivillig. Når kommer blødningen da? Jeg skulle hatt mensen for 2 uker siden og 2 tester for hhv 1 uke og 6 dager og 1 uke og 2 dager siden sier meg at jeg ikke er gravid og at jeg har en slags abort i vente. Men når kommer denne? Kommer den raskt, eller må jeg nå vente til neste gang jeg skal ha mensen, slik at vi ikke får prøvd igjen før i november? Jeg er helt blåst når det gjelder kunnskap om dette, så beklager hvis spørsmålet er helt teit.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Tror ikke man kan si noe bestemt om når den kommer, eller om den kommer i det hele tatt. Men om du uansett ønsker å bli gravid er det bare å pule på, hadde vært verre om du brukte syklusavhengig prevensjon når syklus ikke er stabil. Lykke til med prøving.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Du kan ha en missed abortion, og da er fosteret fremdeles i livmora. Da må du ha utskrapning.Vært på UL?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 sex kan du da ha for det. Vente trenger du ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg mente ikke akkurat at vi trengte å vente med sex. SÅ blåst er jeg ikke, altså Jeg mente bare om det er mulig å prøve igjen alt neste måned, eller om jeg må til utskraping eller noe før vi er "klare" igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Hvis ikke du har hatt noen positiv graviditetstest tror jeg ikke du er/ har vært gravid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå