*mammatil3* Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 her kom bøssebærerene på vinduet å kikket inn.Bare de hadde ringt på først å ikke etter inntittinga deres,så hadde de fått ett bidrag fra oss.Men den gang ei.Sa klart å tydlig fra hvorfor de ikke fikk fra oss i år.
Groosalugg Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hm? Jeg har hørt om frekkere folk.. Synes du overdriver litt kanskje..
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde nok også blitt sur om noen hadde begynt å titte inn vinduene våre, enten de hadde ringt på eller ei. Men nå er det jo ikke til bøssebærerne pengene fra TV aksjonen går, så å la vær å gi av den grunn er jo litt rart synes jeg. Om du ikke heller gir på nettet eller telefon da.
du og jeg og vi to Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Da hadde jeg ringt inn penger etterpå. Så fikk bøssebærerne høre hva du synes om dem, uten at det går ut over Blå kors. Det er vel ikke deres feil at ikke alle bøssebærere oppfører seg?
*mammatil3* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 Så da har vi gitt via tlf.
dårlig ånde Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 her stod de og ropte utenfor huset.. litt ivrige disse bøssebærerene ja. men jeg ga allikevel da. som sagt er det jo ikke de som får pengene.
du og jeg og vi to Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Så bra Debra Kadabra! Kan jo lure på hva som får dem til å stå og rope utenfor huset, men men;)
du og jeg og vi to Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Men du - er det ikke frekkere å kikke inn vinduet etterpå? Gjør de det først så sjekker de bare om folk er hjemme tenker jeg, men gjør de det etterpå er det som for å sjekke om det var noen hjemme som ikke åpnet for å gi?!
dårlig ånde Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 vi har ikke ringeklokke så de var vel usikre på om vi hadde hørt at noen dundret på døren... he he disse småguttene er ganske søte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå