Gå til innhold

Hvordan går det med dere pergo jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM denne helga her. I går så hadde jeg litt brunlig utflod og masse murringer i magen, så jeg tenkte at TR skulle komme idag. Men ikke sett snurten av den enda, og alle murringene mine er borte også... Hva skjer?? Forrige syklus var på 39 dager og idag så er jeg på 41.

Ble syklusen deres lengre for hver gang ved bruk av pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det omternt som deg og lurer også på om sykl deres ble lengre eller kortere.....jeg er bare på dag 27......men opplevde en liten blødning igår på 26dagen som er helt borte nå...tror du svarte på imitt innlegg isted?hehehe blir smør på flesk dette her da;)

Skrevet

Hei=)

Jeg skal begynne på pergotime første kur om to dager, altså på Tirsdag pga sjeldent EL, jeg er kjempe spent!!!!

Jeg har ikke hørt at det skal bli lenger eller kortere sykluss da.... det går jo an å høre med en gyn det da=)=)

Skrevet

Hellu =)

Så spennende snoopy81, når ska du teste?? Veit du når du hadde EL da?

Eg er på dag 27, IKM er på fredag, dag 32. Fekk positiv EL test og tar tempen så vet hvilken dag eg hadde EL. Forrige syklus var på 38 dager, så min syklus har blitt kortere, heldigvis!

Har en slags mensmurring i dag, og utrolig ømme pupper.. men d e vel noe eg pleier å ha viss eg huske rett.. =) Tør ikkje ha for store forhåpninger for da blir eg så skuffa og lei meg...

Skrevet

jeg tok en billig test for 4 dager siden, og den var negativ da. Så gidder ikke å teste mer. Venter på at TR skal dukke opp.

Håper du er gravid nå da sol85!! Skal krysse fingrene for deg! :)

Skrevet

Takk det samme!! =)

Lenge siden du testa da, men skjønner at du ikkje orker å ta flere for øyeblikket. Det er så utrolig skuffendes med negative tester! Tatt nok av de ja... Eg synest det er veldig morro å ta EL tester eg, for da er det alltid to streker! Hehe, men det hjelper på humøret har eg merka :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...