Gå til innhold

Ser dere på Tv-aksjonen? Gir dere penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo ikke kommet på å ta ut penger, men har funnet fram 80 kr i 5 kroninger fra sparebørsen som ligger klar. Iallefall bedre enn ingenting..

Er jo en veldig god sak pengene går til da:)

Får bare håpe de ikke kommer å banker på døra akkurat når jeg er alene hjemme og sitter og ammer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har penger klar, og gir dersom de kommer på døra. Vi lar ungene gi 50 kr hver (tilsammen 150 kr)

Skrevet

Jeg ser ikke på tv, men ga penger når de var på døra.

Skrevet

Tven står på. Skal gi når de kommer på døra.Har tatt ut penger. Skal ha kake selskap her i kveld, så jeg håper de banker hardt på så vi hører. Vi har ikke ringeklokke.

Skrevet

Satt med ned litt nå å kikker bitte litt på tv skjermen. Pengene ligger klare hvis dem kommer - kom ikke i fjor. Kommer dem ikke så ringer jeg nr jeg har sett på skjermen og gir via tlf.

Skrevet

jepp, penger er gitt, de var på døre for 30 min siden:)

Skrevet

Ser på ja. Gubben brukte opp en del av pengene på fotballkamp i dag (grrr) men klarte å skrape sammen 180 kroner som vi skal gi hvis de kommer.

Skrevet

Vi har gitt til en grå eldre dame som kom på vår dør. Hun så helt ekte ut, tv-aksjon klistremerke og alt. Det er noe eget ved å gi i bøsse, blir ikke det samme som å ringe et nummer og bli belastet.

Skrevet

Jeg har vært ute på runde selv, 5 timer i dag i øsende, pøsende regn ;-). Delvis med begge ungene på slep, delvis med gubben som sjåfør -- så det var et familieprosjekt.

Ja, vi gir penger :-). Har ikke hatt tid til å se på TV så langt, og i kveld må jeg på jobb, så da tror jeg ikke det blir...

Skrevet

Veldig bra at du og dere stilte opp! Var folk flinke til å gi?

Skrevet

Ja, jeg har gitt til aksjonen. Følger litt ekstra med i år, siden jeg kjenner meg veldig igjen. Har selv vokst opp i et hjem med rus. Vet godt hvordan mange av de har det.

Skrevet

De kom så tidlig at jeg ble tatt litt på senga her.... Sto halvveis påkledd etter dusj så det ble en hastig påkledning, men de fikk da det jeg hadde i pengepungen. Ser ikke på tv.

Skrevet

Nja...litt begge deler. Noen så direkte sure ut. Andre igjen hadde pengene klare og hadde venta på oss :-)

Skrevet

De testa nok bare ringeklokka her-den funker ikke. Fikk lapp på døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...