Gå til innhold

Jeg har lyst å bli gravid, jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme kroppen.. :(

Jeg trenger noen trøstende ord om å bli gravid. Hvor lang tid tok det for dere her inne? (ikke prøvd lenge denne gangen, jeg vet det).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen trøstende ord eller særlig mye annet å komme med, siden vår ble laget ved et uhell =)

Men jeg skal krysse fingre og tær osv for dere.

Skrevet

Vi brukte alt for lang tid.. Men dere klarer det nok fortere skal dere se.. Krysser det jeg har.. =)

Gode råd!?!? Hmm.. Kan vel gi det mest nyttesløse rådet jeg pleide og få.. Som er komplett umulig.. Ikke tenk på det.. hehehehe... =)

Jeg ble forresten gravid når jeg endelig fikk utslag på El test.. Prøve med det kanskje..

Skrevet

Begge gangene tok det 5 mnd, før p-pillene var ute av kroppen helt. Og da vart jeg gravid på ett forsøk begge gangene faktisk =))

Skrevet

Har ikke brukt noen form for hormoner på over et år jeg da. Tåler de ikke så kan ikke bruke de.

Blekkis: ja, men å ikke tenke på det og å bruke el-test er for meg litt motstridende ting, he he:)

Skrevet

Trikset er vel kanskje å begynne på ett eller annet som vil gjøre at det å bli gravid passer veldig dårlig.......:-s ;-)

Skrevet

Ja, men det gjør jeg jo allerede da vet du! Passer dårlig med kvalme i gruppeeksamensperioden. :) he he.

Skrevet

Da må du prøve å fokusere på det. NEEEEI jeg kan IKKE bli gravid nå, for det blir umuuuuuuulig i eksamensperioden!!!

;-)

Skrevet

h ehe he:)

ja ja, nå kommer det!

Faen, nei, jeg kan ikke bli gravid nå. Får satse på hoppe av i svingen litt. det er en relativt sikker prevensjonsmetode eller hva? :D he he.

Skrevet

Jada! Du må hoppe av hver gang seff, ellers er det fare for å bli gravid og det går ikke!

Skrevet

Hehe, HAN må hoppe av heter det! Jeg skal selvfølgelig få mitt først! ;)

Skrevet

Da er vi to!

:o)

Jeg fikk meg jobb, sluttet å tenke på baby ++ og vips så fikk jeg mensen etter 6 lange mnd med opphold.

I praksis skal jeg få mensen igjen nå - men jeg kan ikke stole på kroppen min, hehe :)

Jeg tar det rolig og ser hva som skjer iallefall! =)

Lykke til! =)

Skrevet

he he:)

Jeg studerer jo + jobber allerede så det passer jo ikke sååå bra nå heller.

Men om det skal dra ut, hva gjør jeg da.. hmmm. blir gal i det stille?

Skrevet

Ja, for eksempel.

Huff, det er kjedelig å gå slik. Kjøpe tester og bli skuffet hver gang.

Men, jeg kan ikke tenke annet enn at: En gang skjer det!

Det er vel det jeg går etter... =)

Det positive for min del nå er at jeg har hatt både mensen og eggløsning. Eggløsningen var så vond så jeg holdt på å dette i gulvet.

Hehehe:p

Deilig å kjenne at kroppen er normal igjen og at "det kan skje". Spørsmålet for oss begge er jo bare når!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...