meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Dumme kroppen.. Jeg trenger noen trøstende ord om å bli gravid. Hvor lang tid tok det for dere her inne? (ikke prøvd lenge denne gangen, jeg vet det).
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Har desverre ingen trøstende ord eller særlig mye annet å komme med, siden vår ble laget ved et uhell =) Men jeg skal krysse fingre og tær osv for dere.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Vi brukte alt for lang tid.. Men dere klarer det nok fortere skal dere se.. Krysser det jeg har.. =) Gode råd!?!? Hmm.. Kan vel gi det mest nyttesløse rådet jeg pleide og få.. Som er komplett umulig.. Ikke tenk på det.. hehehehe... =) Jeg ble forresten gravid når jeg endelig fikk utslag på El test.. Prøve med det kanskje..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Begge gangene tok det 5 mnd, før p-pillene var ute av kroppen helt. Og da vart jeg gravid på ett forsøk begge gangene faktisk =))
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 Har ikke brukt noen form for hormoner på over et år jeg da. Tåler de ikke så kan ikke bruke de. Blekkis: ja, men å ikke tenke på det og å bruke el-test er for meg litt motstridende ting, he he:)
Monajenten Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Trikset er vel kanskje å begynne på ett eller annet som vil gjøre at det å bli gravid passer veldig dårlig.......:-s ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, men det gjør jeg jo allerede da vet du! Passer dårlig med kvalme i gruppeeksamensperioden. he he.
Monajenten Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Da må du prøve å fokusere på det. NEEEEI jeg kan IKKE bli gravid nå, for det blir umuuuuuuulig i eksamensperioden!!! ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2008 h ehe he:) ja ja, nå kommer det! Faen, nei, jeg kan ikke bli gravid nå. Får satse på hoppe av i svingen litt. det er en relativt sikker prevensjonsmetode eller hva? he he.
Monajenten Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Jada! Du må hoppe av hver gang seff, ellers er det fare for å bli gravid og det går ikke!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, HAN må hoppe av heter det! Jeg skal selvfølgelig få mitt først!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. oktober 2008 #13 Skrevet 19. oktober 2008 Da er vi to! ) Jeg fikk meg jobb, sluttet å tenke på baby ++ og vips så fikk jeg mensen etter 6 lange mnd med opphold. I praksis skal jeg få mensen igjen nå - men jeg kan ikke stole på kroppen min, hehe Jeg tar det rolig og ser hva som skjer iallefall! =) Lykke til! =)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2008 he he:) Jeg studerer jo + jobber allerede så det passer jo ikke sååå bra nå heller. Men om det skal dra ut, hva gjør jeg da.. hmmm. blir gal i det stille?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. oktober 2008 #15 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, for eksempel. ) Huff, det er kjedelig å gå slik. Kjøpe tester og bli skuffet hver gang. Men, jeg kan ikke tenke annet enn at: En gang skjer det! ) Det er vel det jeg går etter... =) Det positive for min del nå er at jeg har hatt både mensen og eggløsning. Eggløsningen var så vond så jeg holdt på å dette i gulvet. Hehehe:p Deilig å kjenne at kroppen er normal igjen og at "det kan skje". Spørsmålet for oss begge er jo bare når!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå