mer enn bare mor Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei:) første gang jeg er her, men jeg trenger sterkt å få litt info.. Min samboer og jeg prøver å få barn, og jeg sluttet på pillen yasmin i begynnelsen av august. har hatt regelmessig mens etter det, og har alltid hatt regelmessig mens før jeg begynte på pillen.. Nå er jeg 8 dager over hvor jeg skulle fått mensen, men testet likevel negativt 6 dager etter jeg skulle hatt mens.. er disse testene 100 % til å stole på? vet at det er normalt med unormale sykluser i tiden etter man har sluttet på pillen, men finner det merkelig siden jeg alltid har hatt regelmessig mens .. vet også at det er mulig å hoppe over en eggløsning, men jeg føler meg rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning denne syklusen.. pleier som regel å "kjenne" på meg når mensen kommer, men kjenner ingen slike tegn enda.. og om jeg har såkalte "graviditetssymptomer" er litt vanskelig å svare på, for jeg vet rett og slett ikke om jeg virkelig "føler" de eller om det bare er ønsketnkning.. ble langt dette her, men er det noen som har opplevd å ikke teste positivt men likevel være gravide?? blir så fortvilende nå for nå føler jeg at om jeg ikke er gravid, men bare ikke har fått mensen enda, så har jeg plustelig mistet oversikten over syklusen min, og dermed å "planlegge" å bli gravid blir enda vanskeligere.. håper noen kan svare!!
ønsker spire 87 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 det er jo noen som ikke tester positivt før noen uker etter ikm.. jeg sluttet på yasmin i mai og hadde to normale syklusser på 33 og 35 dager for så å ha en syklus på 46 dager.. så det kan jo henne at det er det som har sjedd deg også.. men lykke til.. satser på spire
mer enn bare mor Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2008 takk for svar.. Nei, er ikke så godt å vite.. så jeg får vel bare gå her å vente til det ene eller andre skjer.. men er utrolig frustrerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå