Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Er det flere som meg som ikke ønsker bruke så alt for mye penger på graviditetsklær som bare brukes i noen måneder? Om dere går på denne linken kan dere samle poeng for å få gratis klær på H&M (og Gina Trocot)! Synes selv de har endel fine graviditets- og mammaklær der =) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=65077 Er 8 + 5 og magen er allerede begynt å komme. Men de sier den kommer raskere med nr to enn med nr en =) Har allerede brukt graviditetsklær i snart 3 uker, men mest pga av kvalmen som gjør at jeg ikke greier noe press på magen. Håper det gir seg snart!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 HI har lagt ut dette innlegget i mange fora her for å tjene poeng til seg selv hvis noen bruker denne linken. Det er en vervekampansj, fordekt sådann. Desstuen er det fask reklame fordi du må kjøpe ting, ganske mye også, for å få bomuspoeng. Ulv i fåreklær denne emso...
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Har ikke kjøpt noe jeg, men tenkte heler ikke lengre en å dele sjangsen med flere. Beklager om du føler deg lurt. Går ut fra at adm. sletter slikt om det ikke skla være her. Ser vi selv ikke har mulighet til å slette tråder vi starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå