Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff... Flere i samme båt? Den ligger vel bare å feiter seg opp nå... Førstemann som kom til termin veide fire kilo. Er spent på denne om jeg må gå to uker over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei:) samme her ja, akkurat 8 dager siden terminen idag... Vanskelig å finne motivasjon nå til å holde ut. Må si jeg egentlig har innstilt meg på at det enda tar mange dager, og at jeg kanskje må bli igangsatt, så får jeg heller bli positivt overrasket. Jeg bekymrer meg ikke så mye på størrelsen på babyen, da jeg har fått vite at det er en gjennomsnittsbaby. Det holder for meg. Skjønner at du tenker mye på det, da du har fått en litt stor baby før. Men det er slettes ikke sikkert den her blir noe større da. Får håpe det skjer noe snart for oss begge da!

Skrevet

To uker på overtid her.... Ser nok ut som jeg blir satt igang imorgen, men har jo fortsatt et lite håp om at kroppen skal "ordne opp" selv da.... Var ihvertfall moden med to cm åpning når jeg var inne på torsdag til legen så jeg er jo rett rundt hjørnet ;-)

Skrevet

-8 dager her og... er så lei, men ikke mye annet å gjøre enn å vente.... Prøver å forbrede meg på at det kan gå enda en uke, men har liksom ikke lyst til å tenke på det heller. Føler meg som en flodhest og ikke mye til mamma for jenta mi på 2 år. Heldigvis har jeg en helt suveren samboer som tar seg av det meste akkurat nå:)

Skrevet

Jeg er bare to dager på overtid, men er veldig sliten fysisk og mentalt.

Min forrige fødsel gikk ikke så godt og endte med hasteks. Denne ungen er også 4 kg (forrige uke) og jeg bekymrer meg veldig for str i og med at fødselsprogresjonen var helt elendig forrige gang. Hadde ungen bare vært litt mindre ville jeg slappet litt av. Men nå gjør det vondt alle steder fordi baby sprenger kroppen min til det ytterste. Tror jeg vil gå til legen og høre i morgen. Kan nesten ikke gå eller bevege meg, og slettes ikke ligge ned. Dvs søvnen uteblir også.

Skrevet

Jeg har også begynt å tro at det går fortsatt mage dager.. Var hos jordmor på fredag, da strippet hun meg og sa at jeg hadde tre centimeter åpning ytterst. Men hun kom ikke helt inn,pga hodet lå så langt nede. Men det ser ikke ut som det hjalp. Fikk akkupunktur for tredje gang, og satte klyx da jeg kom hjem. Ingenting hjalp. Er nok en treg og sta unge dette..hehe. Men vi får prøve å holde motet oppe!! Blir satt igang til fredag uansett.

Vi får håpe på en natt med grusomme rier:)

Skrevet

He he ja tenk at man kan gå rundt og ønske seg smerten så inderlig mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...