Gå til innhold

termin i dag, men ingen tegn til fødsel:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hodet er festet seg, men hadde ingen modning på fredag og slimproppen har enda ikke gått.... er det noen som vet hvor lenge jeg må regne med at det tar før jeg får hilse på veslegutt?

tok forresten en ultralyd på fredag oxo og han veier ca 3700gram nå:)

håper på svar fra noen som kanskje vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det nok ingen som kan fortelle deg desverre. Skulle gjerne visst det selv jeg. 3 dager siden termin nå. Her hvor jeg bor, setter de i gang etter 9-11 dager. Dette varierer mellom sykehusene. Når de setter i gang, tar det jo også lenger tid for noen å komme i gang. Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet. Du kan jo være heldig også da. Plutselig skjer det noe. Men vær åpen for at det kan ta et par uker til.

Skrevet

termin i dag på meg også. Gikk 16 dager over med min første, og regner med en igangsettelse denne gangen også... skulle så gjerne hatt en kropp som kunne starte av seg selv.

Skrevet

Termin idag her også, og blir å gå over termin for første gang! Synes det er helt sprøtt i og med at dette er fjerdemann. Men sånn blir det nå denne gangen... Har veentet på fødsel i flere uker, så nå kjenner jeg at jeg ikke orker å stresse og styre mer verken med sex eller akupunktur, kanel eller takvask ; ) Kontroll på fredag viste at jeg ikke engang er moden. Nå får han bare komme når han kommer. Men tipper de neste dagene (ukene?!) skal bli rimelig langdryge... Sukk.

Skrevet

takker for svar:)

kan ihvertfall trøste meg med at det uansett ikke vil ta mere enn to uker:)

lykke til dere:)

Skrevet

Jeg gikk en uke over med storebror,han veide da 3780g og var 53 cm =)

Skrevet

Ul termin i morgen, menstermin for 3 dager siden her.... ingen tegn, bortsett fra litt nedpress, kjennes ut som ungen presser på en nerve nedentil.. hodet er langt ned og godt festet her også, men ikke sett noe til slimpropp. Begynner å bli pessimist og innstiller meg på å bli satt igang på overtid. Uff.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...