Alba44 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Har siste dagene sett etter en ekstra dress + ekstra vintersko til lillegutt. Funnet ut at det er best med 2 sett med en aktiv gutt ) Men; i dag kom mannens tante med to store poser med guttetøy fra en bekjent av henne som hadde ryddet hjemme. Der var det en utedress + gore tex sko! Supert for miljøet og lommeboka. Hehe.. Var også en tøff vinterjakke og dongerijakke. Alt ser helt nytt ut, så en tur i vaskemaskinen + lufting, så er det så godt som nytt )
Hilde_85 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Å så deilig Skulle ønske jeg kjente noen fler å arve klær fra
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 så fint da;) Men jeg ville ikke brukt skoa.. man skal jo ikke bruke brukte sko..
Gemini77 Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Signerer hun over.. hold deg unna skoene. Man skal ikke arve sko. Ikke bra for disse barneføttene.
Alba44 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 Skoene har vi tenkt å ha som reserve, så kommer ikke til å bruke de ofte. Sønnen min er også bare 16 mnd som tror ikke forrige eier brukte de mye )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå