Nesly Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 det kreler av dem, selv om all maten og søppelet er ryddet bort!!!! noen tips for å bli kvitt dem for godt???
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde det for en liten stund siden, fikk tips om å ha et glass med sitronsaft ,blandet med litt zalo, stående på bordet. Dagen etter var det masse døde fluer oppi der. Det funket for oss. Tok vel ca. 3 dager før alle var borte. Dette var bananfluer.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hmm.. Har hørt at er det eddik det er som skal hjelpe?? En liten eggskål med eddik eller noe.. Har ikke vært plaget av det selv av en merkelig grunn.. Men har dere frukt liggenes fremme?? For det vet jeg kan tiltrekke veldig.. =)
Northernlights Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 hehe,se der var spørsmålet igjen,ja ;o) Jeg bruker hvitvin =o) Det dreper alt!!Førs blir fluene nysgjerrige, så blir de fulle, så faller de pladask oppi! ((POMP)) Over natta forsvinner alt. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138854683
Trollemor og snuppa! Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Her tok de kvelden etter 50/50 zalo og eddik... Men du må gi det noen dager.. )
1 Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Litt permetrin i ny og ne hjelper mot fluer og småkryp her i gården iallfall. Kan kjøpes på fellesskjøpet evt ulike hagesenter.
Gjest irismor Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Hell salmiakk i slukene (alle slukene i hele huset/leiligheten). De bor og formerer seg i slukene. Og så reiser du på plantasjen og kjøper en kjøttetendeplante, de er ganske kule og effektive.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 spurte på en dyrebutikk, og han som svarte drev å alte opp sånne fluer til dyr og han sa også VIN:-) rødvin, for de drikker det, og blir fulle og drukner tilslutt, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå