tannpuss Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Etter at jeg begynte å vaske regntøyet til guttene hver fredag (Altså, når det var skittent, som det stortsett er etter 1 ukes bruk i barnehagen.) holder det ikke tett lengre. I strikket nede ved beina og i strikket ved armene. Begge guttene er våte oppetter armene. Vasker dere regnklærene i maskin 1 gang i uken eller?????? Blir det mindre vantett når du driver og vasker regntøyet?????
Mø schæl! Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hm, dette har jeg ikke merket. Men tviler vel også på at frøkna her i huset ville ha sagt fra, men jeg ville jo tro at de barnehageansatte hadde sagt i fra dersom hun var våt. Vi vasker også regntøyet en gang i uka, evt oftere etter behov. Bruker ikke skyllemiddel, og tar kun på "finvask"/hurtigvask. Har Reflex-regntøy.
HeldigeMEG:) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 vasker regntøy og dress etterbehov.. er det bare litt skittent skyller jeg det på skylleprogramet. men er det kjempe møkkete vasker jeg det på 30 grader og ikke skyllemiddel=) ikke merket no vått regn tøy.. har reflex regntøy og reima dresser=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå