Gå til innhold

Mageknip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig mageknip om dagen, er så vondt at jeg holder pusten innimellom:( Flere som har/ har hatt det sånn?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MEG!

Jeg hadde forferdelig mageknip med førstemann, og kjenner det av og til at jeg får det må også.

Det varte fra uke 8 til uke 20... helt grusomt! Jeg husker jeg avr på studietur med klassen i uke 20 i London. Midt på trikken fikk jeg så mye knip at jeg holdt på å besvime og måtte finne meg eg toalett! de i klassen sa jeg avr helt hvit i ansiktet!

Håper det ikke varer så lenge denne gangen. Nå er jeg i uke 9, men har ikke hatt det like mye som sist til nå...

Lykke til!

Skrevet

Å huff da, det var lenge!, ja er så vondt at jeg nesten tror jeg skal gå i bakken innimellom. Nå skal jeg vel få igjen for at jeg hadde problemfritt avangerskap sist. Jeg går inn i 6.uke i morgen. Skal på nattevakt i natt og gruer meg - håper det gir seg til kvelden..

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det ingen som har noen råd på hva som hjelper på denne mageknipen? Sliter selv - er i 8. uke. Er det noe som hjelper? Noe spesiell mat man skal holde seg unna? Så vidt jeg har skjønt skal man holde seg unna erter, bønner og løk, men noe mer? Kan melkeprodukter ha noen påvirkning på mageknip?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...