Gå til innhold

Mageknip!:( Flere?


ei jente til<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg, og da spesielt om natta, har måtte opp flere ganger for og sitte på do, noen ganger gjør det så vondt at jeg nesten har grene.. nå den siste halv annen uka har det nesten gått vekk, men før det hadde jeg det ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn en stund. Kom nesten med en gang etter at jeg ble gravid. Har funnet ut at det for min del kun kommer når jeg har spist kjøtt. Virker ikke som om magen helt klarer å fordøye det for tiden. Så jeg må gå imot de generelle kostrådene for gravide, og holde meg til mat som er noenlunde lettfordøyelig. Verd å prøve ut dersom en har så vondt..

 

Jeg savner kjøtt veldig da. Og prøver å spise litt innimellom. Men gjør det kun i helgene ettersom jeg får så lite søvn slike netter...

 

Hjelper også noe å redusere mengden, men ikke tilstrekkelig. Håper at mageknip probl går over lenger ut i graviditeten!

 

Håper også at du finner noe som fungerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mageknip en stund. Begynner å bli bedre nå, men har reagert veldig på ting jeg spiser.

 

Både hatt luftsmerter, diare og forstoppelse om hverandre.

 

Passer nå veldig på hva jeg spiser...dropper alt av grønnsaker som kan gi luftplager, samt at jeg spiser mindre enn jeg gjorde før. Fiber har jeg også reagert på, så her går det i loff om dagen. (Savner mannens hjemmelagde grovbrød.)

Sukker og brus prøver jeg også å holde meg unna.

Og så spiser jeg sånn youghurt som er bra for magen (biola?) og hvis jeg har intense luftplager, så tar jeg noe som heter simethicone kapsler, som virker på overflatehinna til lufta i magen og gjør at den kanskje kommer litt lettere ut.

 

Man må vel bare finne ut hva som funker for seg selv...håper det går bedre med dere alle...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...