EinFrosk Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Poster her i mangel på fornuftige svar på anonym. For her er det helt tydelig ikke akseptert å spørre om ting en lurer på om for eksempel mat under svangerskapet. Hvem er det som har bestemt at det er "dumme" spørsmål og at de som er "dumme" nok til å stille dem ikke fortjener svar? Men å spørre om en slikker mannen sin i rassen er tydeligvis et helt relevant spørsmål. Dette er et forum for gravide og folk med barn, en bør kunne spørre om ALT en er usikker på.
Gurine og gulla Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Henger meg på her... så enig så enig....
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tenker at det er opp til hver og en å definere for seg selv hva slags rolle man tillater at BIM/DIB spiller i forhold til egne interesser og behov(likte ikke ordet makt i denne sammenheng, men det er ikke så viktig) . Det er naturlig nok så utrolig mange ulike mennesker her at jeg er redd det er utopisk å få alle med på ethvert prosjekt. Nivået på høflighet, saklighet og humor vil gjerne variere i like stor grad som folk er forskjellige. Dette var bare noen enkle betraktninger og jeg håper at ingen leser det til forsvar eller inntekt for noen bestemt agenda for det er det ikke.
Yarn Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Enig med deg. Man skulle nesten tro at de som irriterer seg over det de kaller "mathysteriet" tror det er èn og samme person som "maser" om nye retter hver gang. Man bør få stille saklige spm og kunne få saklige svar. MEN, jeg kan ha forståelse for at noen blir lei av å se de samme overskriftene. De av oss som har vært her tidligere, ser jo at det er nøyaktig de samme spm som går igjen og igjen, gjerne hver dag. Men man burde vel være voksen nok til å la være å svare. Likevel kan det nok tenkes at en del (jeg henger meg visst opp i mathysteriet i innlegget ditt.. ) rett og slett blir litt stresset eller mener andre blir stresset av alle spm om mat. Man får jo utallige ulike svar, ikke alle er faglig kyndige akkurat, og det synes jeg man må få lov å utrykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå