Gå til innhold

Kan ungen dette ut om jeg hopper på trampoline?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste du ikke at trampoline er tatt i bruk i et nytt forskningsprosjekt ved fødeavdelingene, Småsporvinj?

Det er bare å melde seg som frivillig. En stor utfordring ved det er i grunnen å få til og hoppe i takt med personalet og passe på at de får tatt ungen i farta før den får seg et litt vel tidlig første hopp selv.

Skrevet

Jeg er en av de få som prøver å holde saklige diskusjoner her inne, og som setter pris på fornuftige svar. Har tidligere bitt meg merke i at du, Småsporvinj har vært en likanes person med mye mellom ørene. Men nå spyr du virkelig ut mye drit her. Hva så om jeg lurte på om svigermor kunne strikke sokker, er ingen vits i å lage en oppfølgningstråd hvor du gjør narr.. også følger du på med flere tråder uten mening bare for at enkelte skal føle seg dumme. Jeg er skuffa..

Skrevet

Hei anonym

Kanskje det bare er humor? Det gjør godt med en latter en gang i blant! Har ikke fulgt med på den andre trådene du sikter til, så uttaler meg ikke om det. Men jeg synes innlegget her innbyr til å ha det litt gøy, jeg da! :)

Skrevet

Joda, moro med én.. men når hun spyr ut 5-6 stk på samme tid er det ikke så morsomt lenger. Og spesielt ikke når det rett og slett er for å gjøre narr av andres spørsmål :)

Skrevet

Hm. Dette du nevner har jeg ikke kjennskap til, så der uttaler jeg meg ikke. Jeg ville bare ha litt gøy med hvoedinnlegget på denne tråden, jeg. Rekker ikke lese alle tråder :)

Skrevet

Dette er titlene på innlegg hun har sleng ut i løpet av en time, og ingen av de er saklige :

"hvis jeg som gravid danser jenka...."

"ungen min ble ikke født med ski på beina...."

"hvis jeg kaster opp mye, kan jeg spy opp fosteret da.."

"kan ungen dette ut om jeg hopper på trampoline..."

"er det frekt å spørre morra til broren til svigerfaren til naboen...."

Selvfølgelig rekker du ikke å lese alle innlegg når halve førstesiden er sånt fjas..

Skrevet

Hehe, nå måtte faktisk jeg le også... :)

Skrevet

Nei, men den kan dele seg i to eller flere, det er derfor det er langt flere flerlingfødsler etter at det kom trampoliner i annahver hage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...