Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Vi lå i mårrest og koste oss under dyna...(har barnefri:)) på oss selv. Jeg har mensen på 5.dag,og blør ikke så veldig mye. Han har ikke noe imot å ha sex under mensen sier han. Det har vi hatt flere ganger. Men nå sa han at han måtte bli så så kåt for å greie det. For da senket han på en måte terskelen. Han ville derfor først at jeg skull suge han,eller ha analsex. Etterhvert som han hadde kost seg lengre sa han at han ville pule meg, for nå var han blitt kåtere...What?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hmm.. skjønner at du ble litt fornærmet ja, det er vel naturlig. Man tenker litt "jaha, så du må virkelig jobbe for å bli kåt på meg ja?" Men tror ikke han mener noe negativt med det. Tror flere gutter tenker sånn..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Siden jeg hdde mensen, måtte han "jobbe" for å bli kåt på meg. Han har aldri sagt no om d før at han MÅ være så så kåt for å klare å kjøre brannbil. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå