Gå til innhold

Hvem har definisjonsmakten på BiM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For her er det helt tydelig ikke akseptert å spørre om ting en lurer på om for eksempel mat under svangerskapet. Hvem er det som har bestemt at det er "dumme" spørsmål og at de som er "dumme" nok til å stille dem ikke fortjener svar? Men å spørre om en slikker mannen sin i rassen er tydeligvis et helt relevant spørsmål. Dette er et forum for gravide og folk med barn, en bør kunne spørre om ALT en er usikker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør meg. Er JEG som bestemmer! Den tråden med rassen er opprettet for de mentalt handicappede her inne. Ikke vits å blande dem opp i intelligente tråder. Hysterikerne får ha mattrådenen sine, så blir det mindre mas på andre tråder. Mer du lurte på?

Skrevet

Om du lar "hysterikerene" ha mattrådene sine, så er det vel ikke noe problem for deg?

Skrevet

Jeg driver og delegerer, rapporterer, sorterer og diskuterer, så ting burde snart bedre seg her inne.

Skrevet

Jeg skjønner at å lure på hvorfor noen ting er ok å spørre om mens andre ting ikke er det også havner i kategorien "dumme" spørsmål.

Skrevet

Dette forumet har en stor andel bimmere som liker å spre drit, rakke ned på andre og påberoper seg selv tittel som allvitende.

For min kan de bare delegere seg ut og vekk. Rydd opp i deres eget hue før dere stempler andre som dumme!!

Skrevet

Nå kan det vel sies at anomymforum er litt spes i forhold til de andre da... Mye mer dritt og tøv her :-)

Andre tråder er litt mer seriøs.

Skrevet

folk blir jo redde for å si hva de mener ofte pga de blir jo forfulgt i ettertid med idiotiske og frekke svar kun pga kansje den ene ganga de lurte på noe som den og den personen syns var teit.

å mange er rett og slett feige. frekke som få, men anonymknappen. den skal de bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...