Gå til innhold

titt tei:)

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg tilbake... Ser ut til at det har kommet mange nye her, veldig kjekt. Velkommen til alle dere!!

Vi fikk en liten jente, og alt har gått bare bra:) Kom hjem for to dager siden, men har gått litt i ett her så har ikke hatt tid til å bamme.. Men nå er mannen på tur med de to store barna og minsten ligger og sover så da benyttet jeg anledningen til å oppdatere meg litt her.. Men ser det har kommet så mange nye innlegg på denne uken, at jeg rekker nok ikke å oppdatere meg på alt..

Hvordan står det til med dere alle da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa moro aa se deg igjen ! Godt aa hoere at alt er fint med dere..

Hva syns de to store om aa ha faatt en lillesoester da ? Har hun faatt navn ?

Skrevet

De to store stor koser seg. Sliter litt jenta vår da med, føler seg nok litt truet og klarer ikke helt å finne ut av ting enda. Men hun vil bare sitte å holde lillesøster og kose, klemme å kysse og synge for henne..

Ja hun har fått navn, men jeg velger og ikke legge ut navn til barna mine eller familie her på disse sidene, da vi ikke vet hvem som er innom og leser her. Føler meg mer anonym uten navn..:)

Skrevet

Gratulerer så masse!! koselig;)

Kos deg masse med lillejenta. Gikk KS bra? -fødselshistorie?

Skrevet

GRATULERER!! Så koselig å høre fra deg igjen. Det har vært et par innlegg om hvordan det går med deg de siste dagene.

Hvordan er formen din?

Er det rart å ha nyfødt igjen eller er du inne i det med det samme?

Skrevet

Formen er sånn passe. Er veldig sliten, har bryst spreng, og har vondt i arret, så gleder meg til jeg kan bevege meg fritt igjen, men det må jo bare gå sin tid.. OFf litt klaging ble det nå syntes jeg.. Skal ikke klage, storkoser meg med det lille nurket, hun er kjempesnill og herlig. Elsker ett varmt fang og spiser godt. Sover stort sett hele døgnet og lager ikke mye bry. Litt uvant er det med baby i hus igjen, og litt tilvenning må nok til med og komme inn i gode rutiner igjen, men det kommer nok av seg selv..

Ja kan godt legge inn ett innlegg om fødselhistorie.. Når jeg får tid, kanskje ikveld? Hvis det er noen som vil lese..:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta, kjekt å "se" deg igjen. Vil gjerne høre fødselshistorie vettu. :o)

Skrevet

Hei snuppa =)

Godt å ha deg på plass igjen!! Og godt å høre at alt går bra med den lille prinsessa. Tenker du koser deg nå med stelling og dulling og helt i ammetåken.

Jeg var i byen der du tok ks på torsdag og jeg tenkte på deg og lurte på hvordan det gikk med deg. Tenkte at jeg ikke misunner deg ks, men misunner deg jo litt følelsen av å være nybakt mamma igjen og ha satt et helt nytt liv til verden!

Gleder meg til å lese om fødselen (ja ja ks =) )

Jeg kommer nok ikke til å være så masse her på dagtid denne uka, får det travelt, men tar der igjen på kveldstid når de søte små er i seng.

Skrevet

Gratulerer så mye med lillejenta:)

Så fint at alt går bra med deg og lille...

:o)

Skrevet

Så koselig å "se" deg igjen! Har tenkt på deg mange ganger. Kos deg med baby og utvidet familie. :)))) Klem til deg

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer så mye med vesla:)

Skrevet

Gratulere så utrolig masse Kokkelimonke. Kos deg masse med vesla.

Skrevet

Mange gratulasjoner med siste tilskuddet :)))

Du får titte innom mellom amming og bleieskift ;)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

GRATULERER!!!!! :)

Endeli ikke gravid nå mere :)

hvor stor var snuppa da?

Kos dere masse :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille snuppa =)

Jeg er da ny her inne."Hilser pent"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...