har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Når har dere kjent liv?? Jeg kjente d sent med de to andre. Er nå 15+2 å føler ennå e ikke kjenner noe.. annet enn at e kansje mener e kjenner noe når e sitter fremoverbøyd. Mener e kansje kjente noe i uke 12 men ikke siden. Blir jo litt engstelig.. skal til jordmor om 1.5 uke.
surinius Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 kjente liv i uke 16.. kjente det bare av og til, til jeg var i uke 20 og kjente liv hver dag. babyen har jo fortsatt god plass der inne, og er veeldig liten, så det er ikke noe rart at du ikke kjenner noe.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kjente liv fra uke 14, men sjelden frem til hun ble ganske stor pga foranliggende morkake.
stinky-monkey Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er gravid med nr.4, og kjente liv rundt uke 17 tror jeg det var. Kjente liv litt seint pga morkaka ligger foran babyen. Da demper den på slag og spark mot magen, sånn at man ikke kjenner de så godt. Jeg har en relativt rolig baby tror jeg, for jeg er nå i uke 34 og har enda ikke kjent noen sterke spark eller noe som har gjort det ukomfortabelt eller vondt, slik som mange skriver at de opplever. Så det kan jo hende at du har en rolig baby også, eller at du har morkaka foran. Uansett er det vel ikke så ofte man kjenner liv så tidlig som i uke 15-16 når man er førstegangs. Tror jeg var mye lengre på veg før jeg kjente liv da jeg var gravid med førstemann. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg :-)
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Førstemann: uke 21 den i magen: uke 15 altså 6 uker tidligere. hadde også morkaka ut mot magen sist som tok mye av de svake sparkene man har i begynnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå