Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Forvirrende dette:)Er ca 3-4 dager siden jeg skulle hatt mensen,men forsatt ingenting annet enn murringer. Tok en test i morges som var negativ, er det mulig at jeg er gravid,men hcg hormonet ikke slår ut enda? Noen som vet?
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Beklager, men tror nok ikke du er gravid i og med du skulle hatt mensen for 3-4 uker siden og får negativ test.... Noen ganger hender det med lange sykluser...Hva er dine normale sykluser da? Har du netopp sluttet med prevansjon?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Ikke 3-4 uker,men dager siden:)Har fått mensen regelmessig,er derfor det er forvirrende når testen er negativ og mens uteblir:)
Frk Marge Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 har samme greia her.... mangler både mens og positiv gr.test... aner ikke jeg heller... men hjelper deg å dytte litt
ikø29 Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Når en prøver er det mye rart som kan skje med kroppen. Jeg har aldri hatt så ømme bryster som da. Flere ganger uteble mensen leeeenge uten positiv test noe som trolig psyken sørget for. Nye og anderledes symptomer nesten hver gang/syklus noe en lett kan bli koko av ;-) Det har skjedd at noen har vært gravid selv om testen ikke har slått ut men det er svææææært sjelden. Ta en blodprøve hos legen så får du svar. Sansynligvis er det bare å vente så kommer mensen skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå