Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 jeg er litt redd for at jeg ikke skal ha tid til dattera mi. hun er 15 måneder nå.en baby krever jo masse oppmerksomhet og omsorg men det gjør jo dattera mi og. dere som har 2, går det greit?
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Går veldig greit med to barn ja, man har jo fortsatt ikke flere barn enn voksne da ;-) Vi synes det er litt mer travelt med 3 barn, men går seg til nå da eldste blir eldre og flyr mer ute, da kan vi fordele oss bedre mellom alle sammen. Er 23 mnd mellom de to eldste, en flott aldersforskjell, synes nesten 3 år som det er mellom de to minste ble litt for mye.
atsjo Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har også lyst på baby igjen.. Kommer nok til å prøve til jul! Kjempe spent.. Lillegutt er akkurat over året nå. Eneste jeg tenker på er at vi skal begynne å bygge hus snart så hvis jeg blir gravid om ikke så lenge vil nok babyen komme til verden før huset er ferdig. Men man kan jo ikke planlegge alt så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå