Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Vi vet ikke hva vi får men vi har bestemt at om det blir jente skal hun hete Ingrid men vi vil gi to navn. problemet er at alle denavnene som passer og jeg har funnet en del. gir ikke meg noen mening eller noe. joa de er fine men det er ikke det jeg vil ha. Så da vil jegbe dere som så mange før meg om å komme med masse forslag. Så folkens brett opp armene og skrivned alle de navnene dere kan tenke dere at passer sammen med Ingrid. jeg ønsker meg masse å velge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå