lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 eller skulle dere ønske at de gjorde det, evt ikke gjorde det? Lillemor sover på dagtid 1 time når hun er i barnehagen(har 50%plass) og hun sovner hvis vi kjører bil i mer enn 10 min når hun er trøtt. Jeg skulle ønske hun kunne sove litt når vi er hjemme også, for hun blir så utrolig grinete på ettermiddagen. Hun blir 3 år om 3 uker. Det er ikke noe problem å få henne i seng om kvelden når hun sover på dagtid, da legger hun seg ca 20.00. Når hun ikke sover legger hun seg ca 19.30.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Eldste sluttet å sove på dagtid da han var 2 år og 10mnd, og nr to sluttet å sove på dagen da hun var 2 år og 6 mnd. Dette var om sommeren begge deler, så ble naturlig. Savnet det litt i begynnelsen, for var herlig å få det avbrekke på dagen. Men fikk de jo tidligere i seng om kveldene så etter så rutinene var innarbeidet så er det bedre å ha de våkne hele dagene, så slipper en å ta hensyn til at de må sove pådagtid..
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Storesøster på 3 1/2 år sover ikke på dagtid, hun sluttet ca da hun ble 3 år. Det hendte noen ganger etter at hun tok 1 time, men det gikk seg fort til. Hun sovner ofte på vei hjem fra bhg, og alltid hvis vi kjører langt. Jeg savner også avbrekket, men synes det er herlig å kunne legge henne kl.19 når hun er trøtt og lei.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Største jenta mi slutta å sove rett etter hun ble 2 år..
Raych Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Eldstejenta sov på dagtid hver dag til hun var litt over 3 år. Etter det har hun sovet på dagtid hvis det har skjedd noe spesielt. Eks da vi var i syden 2 ganger tidligere i år. Da sov hun 1 - 1 1/2 time hver dag og var dermed klar for å være med ut og spise etc på kveldene.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Gutten vår er 2år og 3mnd. Han har akkurat kuttet ned duppen til 30min. Men sover bare enkelte dager(spørs når han våkner på morgenen)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Joda,her soves det 2-3 timer.Å jeg må innrømme at jeg vil savne det,den dagen han ikke vil ha dupp mer =) Hender han ikke sover,og dagen blir bare grin og mas. Så,jeg nyter den stunden på dagen hvor jeg får gjort mye uten ivrige hender som vil hjelpe til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå