Gå til innhold

Pose til å sove i om natten... Bruker dere det? Hva har dere under?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en slik pose som hun kan sove i om natten, fordi hun spenner føttene ut av dyna så ofte, og jeg er redd hun fryser på det kjølige rommet vårt. Men dere som bruker slik pose; hva har dere under? Er jo bare stropper, så jeg må hvertfall ha body med lange armer. Men er det for varmt å ha hel pysjamas under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hel pysjamas inni posen, og dynen over. Han er god og varm når jeg henter han om morningen. Men ligger vel på ca 16 grader på soverommet, og han er åtte månede.

Skrevet

Vi har også hel bomulsspysjamas inni, og dynen over, han er ikke for varm da. (7,5 mnd)

Skrevet

vi bruker hel pysjamas vi også. og dynen over... hun vlir aldri for varm, er mellom 14-16 grader ¨på soverommet hennas. hun er 7mnd

Skrevet

Hel bommulspysj under, og så legger jeg over dyna hvis han er rolig, Hvis han driver å romstrerer så har han ikke dyne på. Aner ikke gradene der inne, men det er kjølig, har ikke vinduet oppe

Skrevet

Hel pysjamas og dyne over posen..kropps-temperaturen hans er alltid perfekt når jeg tar ham opp om natta/morningen=) Ca 17-20 grader i rommet. Han er 9uker

Skrevet

Har alltid brukt pyjamas under (ofte med hel fot men ikke alltid). Om sommeren hendte det hun bare hadde bleie, eller en body uten armer og ben.

Vi brukte slik pose fra hun var 3 mnd, og bruker den fortsatt (15 mnd) og har kjøpt pose for 18-36 mnd også. Synes de er geniale.

Skrevet

bruker hel bomullspysj eller ullbody/-str.bukse under.

ser at mange bruker dyne oppå, et spm. til dere: er posen deres noe foret? vår har tynt for inni (kjøpt på hm) har tenkt at det blir for varmt med dyne oppå der i tillegg, så har lagt over tynt ullteppe. kanskje det er litt lite?? virker ikke kald, men er vel ikke mer enn 17-18 grader på rommet vil jeg tro...

Skrevet

Bomullspysjamas under og dyne over. Bruker posen mest for at hun ser ut til å finne roen lettere og det er litt mer slitsomt å reise seg opp.. ;o/ Men også for at hun ikke skal bli så kald hvis hun sparker av seg dyne. Hun ligger rett ved vinduet på kaldt soverom.

Skrevet

Hun her har også pysj i posen, eller noen ganger body & sokker. Vi begynte med pose fordi hun sparket av seg dyna, men det klarer hun jo lell :) Spreller med føttetene rett i været...Noen flere? Redd for at det blir kaldt i løpet av natten 16-18 grader på rommet.

Skrevet

Hmm, funker disse posene, og hvor får jeg kjøpt de? Snuppa har begynt å sparke av seg dyna i søvne og så våkner hun av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...