Gå til innhold

Dere som har sex selv om dere har mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kan da umulig blø noe særlig mye?

Bare lurer litt siden det for meg ville vært helt uaktuelt å tenke på sex da, blør kjempemasse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør mye jeg også , men ikke under sex akten.Kommer som regel etterpå..

Akkurat som det stopper opp litt når man blir opphisset.

Skrevet

Hva definerer du som mye da?

Skrevet

Det blør jo ikke mens man har sex. Ikke når jeg dusjer/bader heller foresten.

Skrevet

HI her

Jo, jeg blør når jeg dusjer og kan bare glemme å bade når jeg har mensen. Har fått mensen akkurat når vi har hatt sex et par ganger og da har det blødd endel i sengen... Jeg blør såpass at jeg må bruke både bind og største tampongen på en gang og bytte minst 1 gang i timen, gjerne oftere.

Skrevet

Oi, trenger egentlig ikke bruke annet en truseinnlegg jeg., Kommer bare noen dråper i ny og ne. Og så varer det bare i en dag.

Skrevet

HI her

Ja da forstår jeg at det går an å ha sex, litt værre når man blør mye. Virker bare som om mange her inne ikke skjønner hvorfor noen velger å ikke ha sex under mensen, men om de fleste blørså lite så kan jeg jo skjønne at de skriver "litt blod gjør vel ikke noe?". Er enig med det. LITT blod gjør ikke noe, men fossefall av blod?

Skrevet

Jeg bruker disse http://www.softcup.com/, de er engangs menstruasjonskopper som kan brukes når en har sex også. De er helt fantastiske, og jeg anbefaler de på det sterkeste!

Skrevet

Hvis man ikke er lat så er det bare å skifte sengetøy etterpå.

Skrevet

om det er en dag jeg blør mye så passer jeg på å ha byttet ob ganske ofte så jeg er sikker på at det suger opp så mye som mulig ;)

ellers forstår jeg jo at det er forskjell på hvor mye man blør. selv er jeg vel omtrent gjennomsnittlig tror jeg, buker ob str L eller de lange bindene til always i en 4-6 dager....

men det stopper oss absolutt ikke i å ha sex nei...

og det blir søl, absolutt!

men man bytter da bare på sengen etterpå hehe

jeg hadde faktisk mensen første gangen vi lå sammen og jeg syntes jeg måtte spørre ham om han syntes det var ok.... gjorde ikke noe for ham så lenge det var greitt for meg fikk jeg beskjed om ....

og der har vi igrunn fortsatt fra...

men det er klart at oralsex ikke er så utpreget i den perioden... og det har jeg full forståelse for ...

er igrunn glad for det også, for å kysse noen etter å ha slikket meg der mens jeg blør... da hadde jeg spydd tror jeg!

Skrevet

Joda,gjør det selv om jeg bør mye. Legger bare en håndduk under rompa. Så springer vi bare i dusjen etterpå. Til å begynne med gjorde vi det kanskje bare helt på slutten da jeg nesten ikke blødde, men vi er vel bare så vant med det nå at vi ikke tenker på det når vi har sex lenger. Men blir som regel bare misjonærstilling da..

Skrevet

Lite med saken å gjøre, bare kom på det med tanke på mensen-oralsex. Mannen min fortalte at han i sin ungdomstid hadde vært på fest, og en kompis og en dame hadde forsvunnet ut på soverommet. Etter en stund kommer kompisen tilbake, med blod i hele trynet. Han setter seg ned og gliser i et hjørne. Mannen min sier bare "gå og se deg i speilet"

Stakkars mannen spydde som en gris. Det hadde visst vært ganske mørkt på soverommet...

Skrevet

Joda, blør en del. Dusjer før og etter. Mannen synes det er supersexy...

Skrevet

Har ikke sex når jeg har mensen, ingen av oss syntes det frister. Men så er ikke jeg lagd slik at jeg MÅ ha sex mange ganger pr uke. Gubben hadde sikkert satt pris på en BJ. men liker ikke det hvis ikke det er under hele samleie, må vær i sex modus for å klare det. Er ikke så veldig sexuell av meg. Skulle ønske jeg var det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...