Popelko Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 han bgeynte i 11-tiden, og var skikkelig urolig, og han ga seg ikke før rundt 3-4 på natta. aldri vært så urolig, og ikke så lenge på en gang...han var ikke stille et sekund.. det er vel ikke noe jeg trenger å bekymre meg for ?
Lyst på nr3♥ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 hmm... tror ikke d skal være noe farlig da Men hvis du er bekymret så ring fødeavdelingen og snakk med jordmor, de er der for å hjelpe deg.. Min kan være stille lengre perioder, for så ha en stormfull natt eller en lengre periode på dagen... for så bli stille lenge igjen.. Men ring du, for sikkerhetskyld og for å roe deg selv litt )) Jeg nøler ikke med ringe å snakke med de hvis d er noe jeg er bekymret over, som sagt; de er der for at de skal hjelpe oss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå