Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 med 1. mann hadde jeg bare smerter i magen, ikke i korsryggen så jeg fikk beskjed om at jeg MÅTTE ha`?! men nå sitter jeg her med kynnere som gjør vonde i korsryggen? kan riene være forskjellig fra fødsel til fødsel, eller føler dere at de er lik?
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Mine rier har vært like ja, eller mindre vonde de to siste fødslene, men på samme sted. Kynnerne og maseriene derimot har sittet i ryggen også. For jeg har ogsårier kun i magen slik som deg. Utrolig irriterende, er jo ikke noen måter å lindre på da, ryggen kan jo masseres osv, men magen?!? Urettferdig er det! ;-) Mine rier har forøverig aldri vært etter boken, kun i magen, korte og uregelmessige helt frem til 7-8 cm åpning. Fikk 6-7 cm åpning nå sist uten en eneste rie på over 40 sekunder og ingen var regelmessige. Lykke til når fødselen begynner da!
Tante Blås Squaw Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Her var det stor forskjell. Man må nesten bare ta det på feelingen ;o)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 skummelt å ta på feelingen.. hehe.. jeg skulle liksom ha full kontroll denne gangen siden dette har jeg vært med på før =P men nei... det jo helt feil =P tusen takk for svar..
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Haha... Nei, slik blir det nok aldri tror jeg. Når jeg skulle ha tredjemann var jeg like usikker som med de to første på om det virkelig var noe på gang eller ei ;-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 hos meg var riene like begge gangen. Kan også få med at jeg husket ikke hvordan riene var med førstemann før riene satte i gang med vesla
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Mine to fødsler hadde like rier, men i andre fødsel opplevde jeg ikke riene som fæle før rett før utdrivningen. Ved første fødsel syns jeg riene var uutholdelige allerede ved 3 cm åpning. Det var, som jeg husker det, like vondt da som helt på slutten av andre fødsel.
Supermamm Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, ikke til å begynne med. Etterhvert som det tok seg opp kjente jeg det derimot godt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå