Gå til innhold

hei er det noen med meg spom prøver på nr 2 allerede?


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

vi slet sånn med å få til nr 1 at nå prøver vi alt på nr 2 vi :) er det flere som vil ha tette barn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff nei!!! skal bare kose meg med lillemor og være i bra form og få tilbake kroppen min jeg nå. Det siste jeg tenker på å få en til NÅ. Men når det er sagt skjønner jeg deg også. (dette var mitt 2 barn) Lykke til da! (men håper for din del og barnet ditt sin del at det ikke skjer riktig enda he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grysom du er jaggu sprek, og en tanke gal, hehe!

Neida, ønsker deg lykke til, virkelig:)

Jeg for min del må først få tilbake både lyst og overskudd, før jeg og mannen setter inn støtet igjen;)

Men når lillegutt er rundt 2, - 2,5 år håper jeg han har fått søsken, vi gleder oss allerede til å få flere barn, er sååå utrolig glad for lillegutt som vi har fått:):) Livet er herlig!

Som sagt lykke til, regner med du oppdaterer hjemmesiden din hvis noe spennende er på gang..;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja vi koser oss masse med lillegutt men d tok jo 35pp å få til han.. så viss vi ønsker oss tette barn så må vi bare hoppe i det.. regner med at det kommer til å ta lang tid denne gangen også.....

men vi stresser ikke enda.. prøver på naturlige måten først å går d ikke innen en halvt å er det tilbake på hormoner...

 

ja få tilbake kroppen sin ja.. jeg har ikke gått ned noe siden uka etter fødselen jeg.. så jeg er stor å tjukk enda men legen sier d er fordi at jeg har pcos.. da er det kjempe vanskelig å gå ned .. så han annbefalte meg å få di barna jeg ville ha først å så sette inn nådestøtet å få tilbake kroppen min:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Har dere sex?? He-he, har ikke turt enda jeg.. men nå er det 7 uker siden fødsel og sambo tripper fælt:-) Må vel bare hoppe i det. (Ps. ble klippet mye og de røska godt der nede, frykter at det vil bli som å kaste en pølse i drammenstunellen...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

her blir det nok en stund til nestemann ja, men så har vi to stykker med 1 og et halvt års mellom rom ca ble gravid når eldste mann var syv måneder. Men det er kjempe moro selv om det til tider er stritt også. Skjønner godt at du vil ha to tette jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

ja tette barn har jo allid en å leke med å se opp til.. er jo d vi prøver på men d blir nok å ta tid denne gangen også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått igjenn mensen engang om jeg hadde villet prøvd hehe

 

Med de to eldste så fikk jeg den ikke igjenn før jeg hadde sluttet å amme. Ammet da 7 mnd og 9,5 mnd :)

 

Men har ingen planer om flere i dette øyeblikket, og skal jeg ha en til så vil jeg kose meg med lillegutt en stund til ja :)lille attpåklatten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...