Gå til innhold

uke 43ere... symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag er den store dagen her. kommer mensen eller kommer den ikke...

Jeg kjenner lite til noe som helst.

Har hatt sporadiske murringer, litt kvalme (men ikke noe å skrive hjem om) og litt grining sånn helt ut av det blå.

Men jeg syns ikke det er nok til å kunne kalles symptomer. :)

Det kan liksågodt være av andre årsaker.

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Næh lite symptomer her i gården også!

Eneste unormale er at jeg er "sprø", går rundt å tenkter på om jeg er gravid heeeele tiden, kjenner etter symptomer, men finner...Ingenting!

Forrige helg følte jeg kanksje at jeg måtte på do litt oftere enn vanlig, men ikke nå lenger.. Ellers har jeg litt murringer, men kjennes mest ut som om TR er på vei.. men beholder håpet :)

Håper vi er gravide hele gjengen :)

Skrevet

jeg også er ganske sprø. Tenker kun på graviditet. Må ikke teste mer. Blir bare negativt. dritt altså!

Skrevet

flere som er begynt testinga altså :P

Vel, jeg må mer på do nå en før. (også om natten). og er veeldig trøtt om dagene... Så om jeg ikke er gravid, så må eg rett å slett være syk asså. Men har ikke Ikm før tirsdag da, men kjenner murringer allerede, så den er vel i anmarsj.... Men om den kommer no så er d nesten positivt, for da er ihvertfall syklusen normal igjen :P

Men håper jo seff at tr holder seg unna

Skrevet

har litt symptomer, men tror ikkje eg er gravid..

har murringer, vondt i ryggen, ømme pupper og går oftere på do...

tok en test i dag (klarte ikkje holde meg.. hehe) men den ble negativ:(

ikm 22-23 okt..:)

Skrevet

Jeg har faatt masse kviser paa brystet og har mista matlysten... men ellers ingen normale gravidsymptomer... men lever fortsatt i haapet..

Skrevet

Klø/kriblinger på brystvortene.kviser på haka og litt på brystet. Pleier ikke ha det..Men vet nå ikke jeg.Hadde litt murringer i uka, men lite av det nå...Har IKM på fredag..Skal ikke teste før hvis jeg klarer holde meg.

Skrevet

Jeg har skikkelig hodepine og er tett i nesa i dag.Sikkert forkjøla...

Men jeg har murringer.Tester i morgen tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...