Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Noe nytt??? Må oppdateres etter en uke uten bim vettu
LINDA*** Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hei hei hei hei hei hei hei hei...... First thing first: SORRY!!! Så. Etter å ha testa negativ - for så å få The Period 1 TIME seinere sist pp, så bstemte jeg meg for å droppe hele BIMbambom:( Jepp. Og det har jeg forsåvidt klart i en 2-3 uker. Blir helt dårlig av tanken på å lese om alt som har med barn og baby å gjøre. Er jo stadig vekk på DIB-Skravlesiden, men det har jeg også kutta ut, for jeg orker ikke mere babysnakk rett og slett. (Og det får jo være en fear ting å mene, og meg om det;) Anywho. Har faktisk tenkt på deg - selv med mitt glimrende fravær. Så nå tok jeg meg i nakkeskinnet: here I am. For a while. STATUS: har trolig hatt EL (for 2-3 dager siden), og har hatt voksengym som det har passa seg. Så det er egentlig bare å vente på The Time to test. (eventuelt). Kjenner jeg er skikkkkelig møkkalei alt som har med detta å gjøre. Meeeeen..... Jeg krysser ALT for deg, Turbochick!! Nok om MEG. Hva skjer med deg egentlig??????
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg hadde vel el en gang i forrige uke og danset litt sengepolka da med min kjære Men den teite tr dukker vel opp som vanlig i slutten på neste uke. Så da er det ny runde med medisiner og håpe på at de to eggene som ligger i fryseren på Riksen overlever opptining og at det blir tvilling-spirer i adventstiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå