Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har funnet drømmevognen vår Easywalker sky. Den er knallfin og utrolig enkel å ha med. Men finnes i alt for mange fine farger. Det er umulig å bestemme seg. se på www.easywalker.no Går det an å ha rød til gutt? Vet ikke kjønnet og vil gjerne ha rød vogn. Den er kjempefin.
mathias05+emma08+10 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Sinnsykt fin vogn. Denne fikk jeg også lyst på. Rød er jo fin farge til gutt også. Men den i brun var jo råtøff. Den passer iallefall til begge kjønn.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Rød går fint til begge:) Kjekt med farge på vognen. Alt for mange som har sort vogn!
Lille jente Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Rød går helt fint til gutter også. Men må si meg enig om den brune, syntes også turkis var kult. Leste i bladet "gravid" at Brio også kommer med noen nye super vogner nå. Som man kan bruke understellet til både baby, litt større barn og bilsete. Veldig greit.
Lea M Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 selger min easywalker sky i turkis, har brukt den til jente men fargen passer til begge kjønn. har bagdelen i svart. denne er ikke brukt da vi kjøpte ferdig pakke med begge delene da jenta vår var 1 år. hun blir 3 år til sommeren og har sluttet med vogn, så den har stått ubrukt i noen månder nå. trekket er lett å ta av og vaske.. tørker kjempe fort også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå