Gå til innhold

Easywalker SKy hvilken farge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet drømmevognen vår Easywalker sky.

Den er knallfin og utrolig enkel å ha med.

 

Men finnes i alt for mange fine farger. Det er umulig å bestemme seg.

se på www.easywalker.no

 

Går det an å ha rød til gutt? Vet ikke kjønnet og vil gjerne ha rød vogn. Den er kjempefin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinnsykt fin vogn.

 

Denne fikk jeg også lyst på.

 

Rød er jo fin farge til gutt også. Men den i brun var jo råtøff. Den passer iallefall til begge kjønn.

Skrevet

Rød går fint til begge:)

 

Kjekt med farge på vognen. Alt for mange som har sort vogn!

  • 5 uker senere...
Skrevet

Rød går helt fint til gutter også.

Men må si meg enig om den brune, syntes også turkis var kult.

 

Leste i bladet "gravid" at Brio også kommer med noen nye super vogner nå. Som man kan bruke understellet til både baby, litt større barn og bilsete. Veldig greit.

  • 1 måned senere...
Skrevet

selger min easywalker sky i turkis, har brukt den til jente men fargen passer til begge kjønn. har bagdelen i svart. denne er ikke brukt da vi kjøpte ferdig pakke med begge delene da jenta vår var 1 år. hun blir 3 år til sommeren og har sluttet med vogn, så den har stått ubrukt i noen månder nå. trekket er lett å ta av og vaske.. tørker kjempe fort også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...