Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Han er om mulig mer kjærlig og snill med meg etter jeg ble gravid, men jobber mye og sexlivet har stupt. Fra 3-4 ganger i uka, er det nå nede i mindre en en gang i uka... Han er også mindre kåt, ikke så ivrig som før. Selv sier han at han bare er sliten pga. jobb, og at det skal bli bedre, men jeg føler lidenskapen er på tur ut, etter 10 flotte år. Og nå får vi snart en liten en, som vil ta masse tid, og gjøre oss mer sliten. Selv har jeg bekkenløsning, og er høygravid, men er mer interessert i sex enn han... Er nesten 100% sikker på at han ikke kan være utro, men kan det være at han ikke synes jeg er sexy lengre nå når jeg blir mamma? Er det noen andre som har opplevd dette? Blir det bedre?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Kan det tenkes at han er redd for å skade babyen? Altså, mannen min ler av den tankerekka, men jeg har hørt flere si at det er skummelt å ha sex når kona er gravid, fordi de er redd for å skade babyen.. Fullstendig irrasjonelt, men.. Prøv å snakk med ham, spør litt forsiktig om det er pga babyen...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Så du får altså sex en gang i uken iallefall? Det er mer enn hva jeg får, hehe.. Min samboer syns rett og slett at babyen er blitt så stor inni magen at hun på en måte "blir med i akten" når vi har sex. Så han klarer det ikke. Nå er det sikkert 3 uker siden sist, heldigvis bare 10 dager igjen til termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå