kaje Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Endelig fikk jeg se det blå krysset!!!!!!!!!!! Vet ikke om dere husker meg her inne, men jeg har prøvd aktivt i snart 2 år. Har vel hoppet litt fra til og fra i de forskjellige forumene... Vil iallefall skrive denne positive nyheten her inne hos dere også. Håper det gir dere som er godt oppi årene litt positiv energi.... selv om jeg har vært i Valencia ( eggdonasjon). Lykke til alle sammen Klem :-))
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Gratulerer aller hjertligst! Lykke til med den fantastiske tida du har foran deg!
Dotten Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Så fantastisk flott! Gratulerer så mye og masse, masse lykke til
viny Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Kjære kjære kaje dette var gøy. Gratulerer så masse. Send litt babystøv til oss andre gamlingan også så kan det hende at vi følger etter. Kos deg med magen og graviditeten . klem fra viny
bollus med bolle! Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Hurray! Gratulerer såååååååå mye! Måtte du få et svangerskap uten vondter og kvalme!
tjorven- nr 3 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 GRATULERE SÅ MASSE !! Vel unt etter så mye prøving!! Lykke til med graviditet, fødsel og alt som hører med : )
fått attpåklatt Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Så moro! Grattis, og kos deg med magen!
Beth Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Eg hugsar deg - du er på min alder, trur eg. Gratulerer kjempemasse og lykke til vidare! Sjølv er eg berre sporadisk innom forumet nå, har vel gitt litt opp. Men ein skal aldri seia aldri: ei venninne av meg på 49 år fortalde meg at ho er gravid, så det går tydelegvis an også på naturmåten. Ikkje akkurat planlagt... :-) Klem frå Beth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå